Kőpatakiné Mészáros Mária raportőri jelentése az 1. vitafórumról és szakmai műhelyről
Raportőri jelentés
Kopatakiné Mészáros Mária
Műveltség és vizsga – a PISA-program tudásfelfogása
A téma aktualitása, jelentősége
A PISA
Jankó Krisztina raportőri jelentése a 2. vitafórumról és szakmai műhelyről
Raportőri jelentés
Jankó Krisztina
Az iskolavezetés és az iskola eredményessége
Singer Péter raportőri jelentése a 3. vitafórumról és szakmai műhelyről
Raportőri jelentés
Singer Péter
A programfejlesztés és a fejlesztő értékelés
Havas Péter raportőri jelentése a 4. vitafórumról és szakmai műhelyről
Raportőri jelentés
Havas Péter
A középiskolai tanóra: kereszttantervi kompetenciák
Csorba F. László raportőri jelentése az 5. vitafórumról és szakmai műhelyről
Raportőri jelentés
Csorba F. László
Az érettségi hatása a tanulási környezetre
A fenntarthatóság pedagógiájával foglalkozó szakmai műhelyben részt vevő civilszervezetek képviselői változatos módon közelítettek ahhoz a közös kérdéshez, hogyan lehetne az „(örök?)zöld” gondolatot az iskola falai közé csempészni. A fenntarthatóság pedagógiáját érintő közös elveiket, céljaikat az alábbiakban foglalhatjuk össze.