Csorba F. László raportőri jelentése az 5. vitafórumról és szakmai műhelyről

wadmin | 2009. jún. 17.

Raportőri jelentés

Csorba F. László

Az érettségi hatása a tanulási környezetre

A fenntarthatóság pedagógiájával foglalkozó szakmai műhelyben részt vevő civilszervezetek képviselői változatos módon közelítettek ahhoz a közös kérdéshez, hogyan lehetne az „(örök?)zöld” gondolatot az iskola falai közé csempészni. A fenntarthatóság pedagógiáját érintő közös elveiket, céljaikat az alábbiakban foglalhatjuk össze.

A honlapon található adatbázisban lévő tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művek elektronikus továbbhasznosítását előzetes írásbeli engedélyéhez köti. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést kifejezetten megtiltja.