OECD/Magyarország szeminárium
Budapest, 2001. december 6-7.
Tartalom
- Előszó
- Köszöntő és bevezetés
- Intézményi (mikro-szintű) kérdések – 1. rész • A magas színvonalú tanuló környezetek megteremtése és fenntartása
- Intézményi (mikro-szintű) folyamatok – 2. rész • Iskolairányítás komplex és változó környezetben
- Panelvita
- Rendszerszintű (makro) kérdések • Oktatásirányítás és közigazgatási reform
- Zárszavak
- A raportőr jelentése
Fordította: Bihari Gábor (13-31. oldal), Nyirő Zsuzsanna
Szerkesztette: Sapsál Júlia
Felelős kiadó: az OKI főigazgatója
© Kovács István Vilmos, Pálinkás József, George Papadopoulos, Mats Ekholm, Poór Zoltán, Bill Mulford, Alexandru Crisan, Kárpáti Andrea, Setényi János, David Istance, Jan van Ravens, Ron Glatter, Caroline Macready, Baráth Tibor, Halász Gábor, Dale Shuttleworth, Gaby Hostens, Stadler Katalin, Donald Hirsch, Drahos Péter, Guy Haug, Kari Pitkänen, Lennart Lindahl, Jean-Marie Vanlathem, Lorenz Lassnigg
Országos Közoktatási Intézet, 2003