Szerkesztette
Lannert Judit és Nagy Mária
Országos Közoktatási Intézet
Budapest, 2006
Tartalom
- Bevezető
- I. Az eredményesség – kvantitatív megközelítésben
-
- Lannert Judit • Az iskolaeredményességi kutatások nemzetközi tapasztalatai
- Lannert Judit • Eredményesség az általános iskolában
- Horn Dániel • Az iskolavezetés és az eredményesség a magyar középfokú iskolákban
- Sinka Edit • A kompetenciamérés hasznosulása és fogadtatása az iskolákban
- Garami Erika • A fejlesztői szemlélet és az eredményesség kapcsolata
- Sági Matild • A tanári munka értékelése és az iskolai eredményesség
- Függelék
- II. Az eredményesség – kvalitatív megközelítésben
-
- Nagy Mária • A tanárok „hangja”, osztálytermi viselkedésük
- Békési Kálmán • A tanulási környezet – a diákok szemével
- Imre Anna • Ahol az eredményesség kódolva van: a Nagyvárosi Gyakorló Gimnázium
- Keller Magdolna • Az eredménytelenség mintázatai egy kötelező beiskolázású szakképző iskolában
- Balázs Éva – Vágó Irén • Küzdelem az eredménytelenség ellen
- Zárszó
- III. Mellékletek
Írták
Balázs Éva, Békési Kálmán, Garami Erika, Horn Dániel, Imre Anna, Keller Magdolna, Lannert Judit, Nagy Mária, Sági Matild, Sinka Edit, Vágó Irén
Lektorálta
Csapó Benő
Olvasószerkesztő
Tréfás Krisztina
ISSN 1785-1432
ISBN-10: 963-682-589-0
ISBN-13: 978-963-682-589-8