<
Felnőttoktatási Akadémia
Gyula, 2001
Kihívások és válaszok:
Új pályán az iskolarendszerű felnőttoktatás
Országos Közoktatási Intézet
Felnőttoktatási és Kisebbségi Központ
Budapest, 2002
Tartalom
- Felnőttoktatási Akadémia • Kihívások és válaszok • Előszó
- Halász Gábor • Egész életen át tartó tanulás: az új oktatáspolitikai paradigma
- Juhász József • A felnőttoktatás néhány tanügyigazgatási kérdése
- Polónyi István • Az élethosszig tartó tanulás finanszírozási lehetőségei • Javaslatok a felnőttképzési törvény feladatainak finanszírozási módszereire
- Csoma Gyula • Az angradógiai elmélet kialakulása és alapproblémái • Az iskolai képzés helye az andgragógia elméletben
- Mayer József • Kerettanterv az iskolarendszerű felnőttoktatás számára: válasz a kihívásra
- Bajusz Klára • Elfelejthetjük-e a felnőttek általános iskoláit
- Singer Péter • Önálló felnőttoktatási kerettantervek és újra külön tankönyvek felnőttek számára
- Fábián Györgyi • A kommunikációs készség fejlesztése a felzárkóztató programban
- Lada László • Az iskolarendszerű felnőttoktatás szerepe a társadalmi mobilitásban
- Juhászné Víg Éva • Szocializáció és személyiségfejlesztés
- Kerékgyártó László • Kerettanterv a felzárkóztatáshoz szakiskolák számára
- Cserné Adermann Gizella • Andragógiai mérési, értékelési elvek és technikák