Zárszó

wadmin | 2009. jún. 17.

Zárszó

Ez a tanulmánykötet azt a kérdést járja körül, hogy mit is értenek eredményességen az iskolavezetők, a pedagógusok és a tanulók, vajon milyen sajátos iskolavezetési politikák vagy osztálytermi „praktikák” járulnak hozzá egy-egy intézmény eredményességéhez vagy éppen eredménytelenségéhez. Hogyan közelíthető meg ez a probléma messziről és közelről, kívülről és bentről? Az iskolai eredményesség sokszínű szövetéből vajon felsejlik-e legalább egy kis darabka, ha egyszerre használjuk a távcsövet és a nagyítót?

A honlapon található adatbázisban lévő tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művek elektronikus továbbhasznosítását előzetes írásbeli engedélyéhez köti. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést kifejezetten megtiltja.