Réti Mónika

A poszter az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet TÁMOP 3.1.1. II. szakasz 3. alprojektjében az egész napos iskolák nevelési-oktatási program fejlesztéseihez kapcsolódó hatásvizsgálatokat foglalja össze. Ezen belül az akciókutatás felhasználásába nyújt betekintést, érintve a hatásvizsgálat főbb kérdéseit és a partnerek bevonásának jelentőségét is. Indokolja az akciókutatás módszerének alkalmazását és bemutatja, hogyan valósul meg a kutató, fejlesztő szakemberek és a gyakorló pedagógusok együttműködése a modulok kialakítása, kipróbálása és fejlesztése során.


Poszter



Kulcsszavak: akciókutatás, participáció, hatásvizsgálat

Keywords: action research, participation, pedagogical impact assessment

A honlapon található adatbázisban lévő tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művek elektronikus továbbhasznosítását előzetes írásbeli engedélyéhez köti. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést kifejezetten megtiltja.