Ármosné Majer Anna
Kutatásunk célja a természettudományok oktatására vonatkozó sikerkritériumok konszenzuson alapuló, a tudomány legfrissebb eredményeinek is megfelelő meghatározása. A kutatást public DELPHI módszerrel végezzük. A szakirodalmi adatok alapján összeállítottunk egy 4 fokú Likert-skálával ellátott online kérdőívet, melyen 25 állítás szerepel a természettudományok oktatásának sikerkritériumairól. Első körben minél több érintett csoportból, minél nagyobb számú kitöltött kérdőívet várunk. A beérkezett adatok alapján módosítjuk kérdőívet és lehetővé tesszük a szöveges hozzászólásokat is, kiküldjük egy szűkebb szakértői csoportnak. Két fórumon biztosítjuk a személyes vita lehetőségét az érdekcsoportok között. A folyamat végére kompromisszumon alapuló kritériumrendszer kialakulását várjuk.
Kulcsszavak: természettudomány, siker, DELPHI
Keywords: science education, success, Delphi-method