- PLENÁRIS
- ALSÓ TAGOZAT
- ANYANYELV
- MATEMATIKA
- KÖRNYEZETISMERET
- DIGITÁLIS TANANYAGOK
- TÖRTÉNELEM
- TÖRTÉNELEM 5-7
- TÖRTÉNELEM 9-11
- DIGITÁLIS ANYAGOK
- Elektronikus tananyagokt használata a középiskolai oktatásban - történelem
- Digitális közoktatás - Elektronikus tananyagok használata a középiskolai oktatásban - történelem tantárgy
- Elektronikus tananyagok használata felső tagozatban - történelem tantárgy
- Elektronikus tananyagok használata felső tagozatban - történelem tantárgy (diasor)
- MAGYAR NYELV ÉS IRODALOM
- IRODALOM 5-7, 9-11
- Filmes projektek a kísérleti irodalomkönyvekben
- A filmek szerepe az OFI középiskolai irodalom fejlesztésében
- A kísérleti magyar nyelv- és irodalomtankönyvekhez társuló digitális tananyagok
- Irodalom 5-8. Az OFI újgenerációs tankönyveiről
- Irodalom 5-8.
- Munkaanyag a szakértők képzése az OFI tankönyveinek alkalmazására c. továbbképzésre
- Irodalom 9-10-11. évfolyam Kísérleti tankönyvek, szöveggyűjtemények, digitális tananyagok, segédanyagok
- MAGYAR NYELV 5-7, 9-11
- A kísérleti tankönyvek és munkafüzetek koncepciójáról és felépítéséről
- A kísérleti tankönyvek és munkafüzetek koncepciójáról és felépítéséről (diasor)
- Munkaanyag a szakértők képzése az OFI tankönyveinek alkalmazására c. továbbképzésre
- Magyar nyelv és kommunikáció, irodalom 5-6-7. évfolyam Kísérleti tankönyvek, munkafüzetek
- DIGITÁLIS TANANYAGOK
- IRODALOM 5-7, 9-11
- MATEMATIKA
- TERMÉSZETTUDOMÁNYOK
- FIZIKA
- KÉMIA
- Kőkemény anyagok - Az atomrácsos kristályok
- Összefoglalás
- Az anyagok tulajdonságai
- Kémia 7. tartalomjegyzék
- Kémia 8. tartalomjegyzék
- A kémia oktatásának elvei és megoldása
- Kémia a kémiát nem szeretők számára
- Kémia a kémiát szeretők számára
- Digitális tartalomfejlesztés - természettudományos tantárgyak (jegyzet)
- Digitális tartalomfejlesztés - természettudományos tantárgyak (prezentáció)
- Digitális tartalomfejlesztés - természettudományos tantárgyak (szóróanyag)
- BIOLÓGIA
- Tematika
- Általános iskola
- Gimnázium
- TERMÉSZETISMERET
- FÖLDRAJZ