A TÁMOP 3.1.1-11/1-2012-0001 projekt keretében készült kiadványok.

Snapshot of Hungarian Education 2014
Volume of Papers

Tanterv, tankönyv, vizsga

Az Iskolai Közösségi Szolgálat bevezetésének tapasztalatai:
Amit az IKSZ-ről tudni érdemes

Egész nap az iskolában? Egy fejlesztés anatómiája

Gyakorlat – reflexió – innováció
Nevelési-oktatási programok részvételi alapú fejlesztése

A pedagógushivatás megerősítésének néhány aspektusa

Felzárkóztatás, hatásvizsgálatok

Hatásvizsgálatok alapszintű kézikönyve
Módszertani kézikönyv oktatásfejlesztők számára

Szakiskolai Fejlesztési Programok, 2003-2009

Tehetséggondozó Programok

Az iskola szocializációs szerepe és lehetőségei

Eredményesség az oktatásban
Dimenziók és megközelítések

Eredményesség és társadalmi beágyazottság

Kudarcok és megoldások
Iskolai hátrányok, lemorzsolódás, problémakezelés

Oktatáspolitikai modellek és elemzések

Szerep- és funkcióváltások a közoktatás világában

Tanulási attitűdök, tanulási stratégiák

Tanulási utak - pályautak
A szakképzésben tanulók pályakövetése

Változások az óvodarendszerben
A véleménykutatások eredményei (2014/15)

A pedagógiai-szakmai szolgáltatások intézményrendszerének fejlesztése
Javaslatok a döntéshozók számára 2014-2015

A pedagógiai-szakmai szolgáltatások intézményrendszerének vizsgálata
Helyzetkép 2013-2014 - Empirikus kutatások eredményeinek összegzése

Tájékoztató a horizontális tanulásról intézményvezetők és pedagógusok számára

Kutatás-Fejlesztési Kaleidoszkóp Pedagógusok Számára
zárókiadvány

A honlapon található adatbázisban lévő tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művek elektronikus továbbhasznosítását előzetes írásbeli engedélyéhez köti. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést kifejezetten megtiltja.