Ebben a könyvben az olvasók nagy része csak az „iskolasorrend” néven elhíresült listát szokta keresni, ám érdemes tüzetesebben is megvizsgálni a leírtakat, hiszen a különböző iskolák eltérő eszmék mentén szervezik működésüket, s így más és más listák szerint teljesítenek jól vagy kevésbé jól.
A középiskolai munka néhány mutatója 2002
Tartalom
1. A kutatás módszerei, az adatbázis sajátosságai (571 KB)
2. A magyar középiskolák fejlődése (538 KB)
3. A középiskolák 9. osztályaiban végzett felmérések (378 KB)
4. Útban a hozzáadott érték meghatározása felé (174 KB)
- A középiskolák sorrendje az összes tárgy felvételi írásbeli dolgozatának átlageredménye alapján, 1997–2001 (155 KB)
- A középiskolák sorrendje a felvételi arányok (f/l) alapján 1997, 1998, 1999, 2000, 2002 (138 KB)
- A középiskolák sorrendje a felvételi arányok (f/l) alapján 1997, 1998, 1999, 2000, 2002 felsőoktatási intézménytípusok szerint (286 KB)
- A középiskolák sorrendje a felsőoktatásba jelentkezettek nyelvvizsgáinak aránya alapján, 1997–2001 (177 KB)
- A középiskolák sorrendje a középiskolai tanulmányi versenyek pontszámai alapján, 1997–2001
(359 KB) - A 9. osztályos tanulók körében 1999/2000, 2000/2001, 2001/2002 tanévekben végzett felmérések néhány adata (298 KB)