Javasolt évfolyam: 
Időkeret: 
5,5 óra
Leírás / Célok: 

A giccs témakörének feldolgozása empátiát és toleranciát kíván tanártól és diáktól egyaránt. Nem mondhatjuk ki kategorikusan a diákok kedvenc tárgyairól, hogy giccsesek, inkább beszélgetünk, igyekszünk megismerni véleményüket. A diákok nagyobb része még valószínűleg nem gondolkodott el azon, hogy mi számít giccsnek. Célunk annak megláttatása, hogy az őket körülvevő tárgyak egy része pl. a rózsaszín hajas kutya, cica vagy oroszlán, a balatoni ajándéktárgyként vásárolható delfines, pálmafás, csikóhalas bögrék, a kerti törpék, gipszangyalok, gipsz vagy kőoroszlánok őket körülvevő rengetege miért ízléstelen, értéktelen. Tudjuk, hogy meglepően alacsony az olcsó tömegcikkeket felismerő tanulók száma, hiszen láthatjuk, hogy a hétköznapi életükben is nagy számban előfordulnak ilyen tárgyak.

Tartalmi fókusz Tan-Tan: 
Tartalmi fókusz Szociális kompetenciák: 
Tartalmi fókusz Szabadidő: 
Fejlesztési fókusz kulcskompetencia: 
Alkalmazott munkaformák: 
Becsült költség: 
2 000Ft

Értékelés

0
Még nincs értékelve

Kedvencek

Nincsen kedvencnek jelölt tartalom.

A honlapon található adatbázisban lévő tanulmányok, egyéb szellemi termékek, illetve szerzői művek (a továbbiakban: művek) jogtulajdonosa az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet. A jogtulajdonos egyértelmű forrásmegjelölés mellett felhasználást enged a művekkel kapcsolatban oktatási, tudományos, kulturális célból. A jogtulajdonos a művek elektronikus továbbhasznosítását előzetes írásbeli engedélyéhez köti. A jogtulajdonos a művekkel kapcsolatos anyagi haszonszerzést kifejezetten megtiltja.