Szerkesztő: Kőrösné Mikis Márta
Tartalom
- Előszó • (Kőrösné Mikis Márta)
- Nyíri Kritóf • Virtuális pedagógia – A 21. század tanulási környezete
- Komenczi Bertalan • Informatizált iskolai tanulási környezetek modelljei
- Celler Zsuzsanna • A tudásalapú társadalom felé • Iskolai könyvtárak külföldön
- Dán Krisztina–Varga Zsuzsa • Az iskolai könyvtár mint információs forrásközpont
- Földes Petra • Informatika az innovatív pedagógiai gyakorlatban
- Kőrösné Mikis Márta • Informatika gyermekkorban – hazai helyzetkép
- Mihály Ildikó • Mini-web – Többnyelvűség – Maxi-tanulás: az MMM-projekt
- Török Balázs • Számítógép-használat óvodáskorban – Az országos szülővizsgálat eredményei alapján
- Turcsányiné Szabó Márta • Képességfejlesztés teleházakban – A mentorálás egy működő modellje
- Fehér Péter • Milyenek az internet-korszak pedagógusai?
Ez a kötet a „Gyakorlatközelben” sorozat 1. darabja.
Lektor: Tompa Klára
Olvasószerkesztő: Székely Beáta
Sorozatszerkesztő: Monostori Anikó
© Celler Zsuzsanna, Dán Krisztina, Fehér Péter, Földes Petra, Komenczi Bertalan, Kőrösné Mikis Márta, Mihály Ildikó, Nyíri Kristóf, Török Balázs, Turcsányiné Szabó Márta, Varga Zsuzsa
© Országos Közoktatási Intézet, 2003
ISSN 1589 9438
Prefix: